söndag 24 januari 2016

Hur ska jag hinna?

Känslan som uppstår när till och med de största gravidkläderna har fått en sån där charmig ölmageglipa mellan tröjan och byxkanten. Vad ska man säga om inte "check på den", haha!

Tänk att vi är nere på ensiffrigt nu - 9 dagar kvar till litens ankomst. Jisses, känner mig smått stressad över allt som ska hinnas med på den här korta tiden. Jag som älskar listor och gärna vill vara väl förberedd i god tid har inte ens packat klart BB-väskan. Phu!

Hela helgen har bara svischat förbi, helt galet! Men nu är alla lillebrors ankomstkläder tvättade, julklapparna uppackade, nödprovianten till och efter BB införskaffad, den nybyggda lekhagen/lekrummet är städat och vi har även hunnit slita ut halva köket och påbörjat storrensning av skåpen. Trots att det är en del kvar att göra så känns det bra att ha kommit en bra bit på vägen. Under den kommande veckan ska dom sista grejorna packas ned i BB-väskan och huset ska städas, utöver det så ska jag bara mysa järnet med Novis, ta hand om mitt tempel efter bästa förmåga och njuta av de sista bäbissparkarna innan vi får se vad det är för goding som gömmer sig därinne.


 
 PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar