onsdag 16 december 2015

Fjäderkärlek och impulsköp

"In order to be irreplaceable one must always be different."
- Coco Chanel

Här sitter jag under en filt, med ett stämningsfullt Voluspa ljus (Mandarino Cannela♥) tänt, en kopp varm glögg i handen och beundrar min underbara fjäderlampa som jag fick av M i födelsedagspresent. Jag är sååå nöjd! 

Sedan måste jag ju avslöja att jag nu är en stolt ägare till inte bara en, utan två fjäderlampor från EOS Vita. Då vi kommer att åka norrut till jul så firade vi med M:s föräldrar. bror och hans fru i helgen som var på Thorskogs Slott. Även svärmor hade koll på att jag drömt om en sån här fluffis och hade också köpt en till mig, fast i julklapp, tänka sig. Som ni förstår så gjorde det mig absolut ingenting att få två, dom är ju så fina! Nu återstår bara att hitta en plats till den andra, då vi har spottar i taket nästan överallt och få uttag i taket så är valmöjligheterna inte så många. I-landsproblem, I know.

BeSafe Izi Kid X3 ISOfix
Igår kom vi på att det börjar bli hög tid att kolla på en ny bilbarnstol till Novis då det bara är 48 dagar kvar till lillebrors ankomst. Hon kan fortfarande ha babyskyddet, men eftersom att vi styr kosan norrut på fredag och har en bilresa på drygt 90 mil framför oss så tänkte vi att det kanske vore bäst om vi hade en ny till dess. Framförhållning deluxe. Sagt och gjort så kollade vi snabbt på olika test och rekommendationer och kom fram till att en "BeSafe Izi Kid X3 ISOfix" verkade kanon, så nu är den beställd och vi får hemleverans redan i morgon kväll så det blir ju perfekt. 



 

PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar