måndag 16 november 2015

Åh nej, inte igen

Nu är vi hemkomna efter en mysig helg i hufvudstaden, känner mig som en flodhäst trots att jag ännu inte hunnit med middagen. I lördags när jag böjde mig ner hördes ett riiiitsch. Vad var det om inte jeansen som sprack, inte dom gamla utslitna utan dom nyaste gravidjeansen som passade perfekt när jag köpte dom för inte allt för länge sedan. Så upplyftande, en riktig egoboost.

Alternativen var att sluta använda byxor helt eller gå upp en storlek. Efter att ha vankat fram i vad som kändes som en evighet så kom vi fram till H&M där jag hittade ett par snygga, mjuka och framför allt stretchiga preggojeans. Passade på att köpa två par likadana i olika färger, plus en riktigt mjuk och go topp. Klicka här och här för att hitta byxorna och toppen. Men en sak jag märkte i butiken var att olika färger av samma sorts byxa hade olika material så känn dig för och dubbelkolla materialet innan du köper, dom gråa är min favvo. Det är inte helt lätt att hitta kläder för gravida över huvud taget men jag lyckades, och vilken frihet att kunna andas igen!


 

PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar