måndag 13 april 2015

Mammahjärtat smälter!

9 veckor gammal (på dagen) bjuder hon på ännu ett fantastiskt ögonblick 

I morse vaknade jag av att en morgonpigg näve smackade till mig i ansiktet, när jag tittar åt sidan så ser jag en glad tjej med världens sötaste leende och som jollrar järnet för att få mig och M att piggna till. Efter en stunds jollrande ändras tonläget och övergår till ett jag-vill-ha-mat-nu-eller-med-en-gång-skrik, så det var bara att öppna skafferiet och låta damen få sin frukost.

Ett par timmar senare när hon var glad igen så får jag vara med om ett magiskt mamma-dotter-ögonblick när hon tittar upp på mig med sina vackra blå ögon och börjar småfnittra...jag döööööör vad sött! För att se om jag inbillade mig så testade jag att kittla henne genom att dra ena nageln lätt över hennes underläpp, där kom det igen, och igen, och igen! Ååååh, gissa om jag hade svårt att sluta?! Hjärtat smälte gång på gång, vilken underbar start på veckan


 
PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

1 kommentar: