onsdag 11 mars 2015

Resan mot målvikten

Känslan när.man skrattar och känner hur magen studsar med en halv sekunds fördröjning = Sådär!

När jag blev gravid så hade jag efter en lång period av stenhård kost och intensiv träning precis nått min målvikt på 57 kg. Under graviditetens gång toppade vågen på 87 kg, så allt som allt hade jag lagt på mig 30 kg.TRETTIO KILO - Det är inte lite! Nu en månad senare är jag nere på 70 kg och vågen har stått still i över en vecka, magkänslan säger mig att resterande 13 kg kommer att vara 100% hårt arbete. För att påbörja den långa resan tillbaka till målvikten med stil så beställde jag ett par nya tights, nu återstår bara den lilla detaljen att komma i dom också.

2XU Compression Tights, visst är dom snygga?!

Då förlossningen slutade med kejsarsnitt så faller många av mina vanliga träningsformer tyvärr bort under läkningsprocessen, därav kommer jag behöva lägga extra mycket fokus på kosten.

Är det någon av er som gjort kejsarsnitt och har något hett träningstips?
Lämna gärna en kommentar nedan, alla tips är mer än välkomna.




 
PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar