söndag 23 augusti 2015

Om sanningen ska fram

Nu är det dags för mig att berätta hur det ligger till...

Ni som hängt med från start vet att jag gick upp totalt 30 kg när jag var gravid med Nova, från 57 kg till 87 kg. För mig som efter en lång tid med strikt kost och hård träning precis nått min målvikt så var det tufft  att se vågen ticka upp så mycket, men hon var värd vartenda kilo. 


Eftersom att jag startade denna bloggen i slutet av graviditeten så blev det inte så mycket till gravidblogg som jag tänkt från början, i stället var min plan att låta er följa med mig på vägen tillbaka till ursprungsformen efter graviditeten. Min resa började med att jag delade med mig av vad jag åt, hur jag rörde mig och hur många kilon jag gått ned, sedan slutade jag skriva om viktnedgång.

Anledningen till detta är varken att jag tappat motivationen eller att målet känns ouppnåeligt, för jag ska tillbaka i form och jag vet att det är fullt möjligt. Nu berodde det helt enkelt på något underbart, roligt och positivt då jag insåg att jag inte kommer att gå ner mer i vikt närmsta nio månaderna eftersom att vår lilla familj på tre kommer att växa och bli till fyra i början av nästa år - ♥ Lycka! ♥



PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

2 kommentarer:

  1. Andrea (easinterior)25 augusti 2015 kl. 17:28

    Grattis! Vad kul! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Andrea, det känns superkul! :)

      Radera