fredag 14 augusti 2015

Hälsoboosta med grönt!

"An apple a day keeps the doctor away"

Som ni vet så gillar jag att experimentera fram smoothies och idag var det dags för en grön smoothie. Många pratar om att grönt ska göra underverk för kropp och knopp så jag kollade närmre på innehållet av min smoothie och kom fram till att den bland annat bjuder på Omega 3, C och E-vitamin som är bra för både hud och hår, ja tack! 

Med andra ord mumsigt och hälsosamt på samma gång, se nedan för recept.


Lindas gröna smoothie

2st skalade gröna äpplen
2st kiwis
1st avocado
 2dl äpplejuice (Jag gillar Rynkebys äpplejuice) 
Isbitar, cirka 10st

Mixa, servera och njut av en frisk och fräsch smoothie



 
PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar