tisdag 24 februari 2015

Premiärer

De första två veckorna har swischat förbi, jag som tänkt uppdatera bloggen dagligen men knappt hunnit börja på ett nytt inlägg innan det är dags för amning, tröstande eller annat. Men nu sover hon sött här jämte, så jag passar på att göra ett nytt försök.

Premiärprommis i regnet, mys!

Dagarna flyter ihop och det märks att kroppen fortfarande jobbar på att vänja sig vid att vakna ett par gånger per natt, men det går ju fint det med. Tänk att någonting så litet kan ha så stor inverkan på livet. Det finns en första gång för allt och sedan vi kom hem från BB så har det varit fullt upp med premiärer. Lilltösen har träffat mor och farföräldrarna för första gången, varit på första bilturen, shoppingturen, prommisen, tagit första badet och massa andra äventyr. Jag och M har bland annat ätit i skift för första gången,  jag kom i morgonrocken för första gången på 9 månader och igår var jag och lillan ensam hemma utan pappa hela dagen för första gången, massa nya upplevelser för hela familjen helt enkelt.

Nu i början handlar det mesta om att komma in i rutinerna, vilket gäller allt från mat och sovklockan till att barnanpassa det vardagliga. Men det känns som att vi börjar få kläm på det nu, så förhoppningsvis så kommer jag även hinna uppdatera oftare här också.


PS. Följ mig gärna på Instagram också, du hittar mig som: MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar