tisdag 20 januari 2015

Välkommen till mitt glammiga liv

...det vill säga en salig (och relativt ocensurerad) blandning av allt från livets godbitar, vardagskaos, graviditetsäventyr, klyschor, kost och träning till heta tips och trix för dig som gillar hemmapyssel och husmorsknep.

Vad gällande graviditeten så är jag i skrivande stund i vecka 39 och kan föda nu vilken dag som helst, så det kan tyckas vara i sista minuten att skriva kring den biten men det är fort gjort att glömma detaljerna så jag passar på att smida medan järnet är varmt. Min tanke är att i första hand dela med mig av de erfarenheter jag fått under dessa nio månader, vilket självklart inkluderar smaskiga och användbara tips som jag själv önskat att jag vetat redan första dagen av graviditeten. Därefter kommer ni kunna följa min resa som småbarnsförälder, vägen tillbaka till ursprungsformen och allt däremellan som gör livet till vad det är.

Ha en fortsatt fin dag!


PS. Ni får gärna följa mig på Instagram, där ni hittar mig som MittGlammigaLiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar